۱۳۹۰ تیر ۱۹, یکشنبه

من اعلام می کنم از امروز اگر مورد هر گونه تجاوز قرار بگیرم، حق هیچ گونه اعتراضی ندارم!


من امروز خبر تجاوز به یک فرشته ی معصوم را خواندم، و جز مثبت دادن به لینک های آن هیچ کاری نکردم!!
مثبت ؟! 
من امروز در برابر زجه ها و اشک های معصومیتی که در سرزمین نفرین شده ام، بی دفاع ماند هیچ فریادی نکشیدم! 
شاید این هم نوعی مبارزه بی خشونت ست!
من امروز از خودم، از اطرافیانم و از تمام هم میهنانم متنفر شدم.... اما تا شب به احتمال زیاد این تنفر جایه خود را به فراموشی خواهد داد... مثل تمام فاجعه هایی که در این مدت صبح ها خواندم و شب ها فراموش کردم.... چرا که اگر فراموش نکرده بودم، به هیچ عنوان، به هیچ عنوان شب نباید می توانستم بخوابم!   

آی ملت، آی ملت یادتان هست ..... « ایرانی با غیرت.... حمایت، حمایت»!!
آی ملت،آی ملت بی غیرت... حمایت حمایت.... این بار پایه "چیز" سیاسی در بین نیست..... این بار تنها صحبت از اشک های دختر معصومی ست که حتا شاید نداند معنی زجری که کشید چه بود.....
نه صدای حمایتی نمی آید.... ما انگار بد بی غیرت شده ایم.... بهتر که بروم چند تا مثبت دیگر....
اما قبل از آن با صدای بلند اعلام می کنم.... به تمام دلایلی که در بالا گفتم.... از این لحظه به بعد هر لحظه اگر شنیدید من در روز روشن وسط همین تهران، شاید وسط همین "میدان انقلاب" مورد تجاوز قرار گرفتم، لازم نیست هیچ اعتراضی کنید... من هم قول می دهم که لال باشم... مثل امروز
اما راستی فقط .... مثبت به لینک های خبر تجاوز به من فراموشتان نشود!
با تشکر.....
 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر